DAY IN THE LIFE OF A LONELY YOUTUBER

Birt 28 feb 2021
Get my favorite hair care for 20% off - all fully custom, clean, and vegan cen.yt/functionemma4. Thanks, Function of Beauty for partnering with me!
✩ CHECK OUT (my company) CHAMBERLAIN COFFEE ✩
✭ website: www.chamberlaincoffee.com
✭ instagram: chamberlaincoffee
✭ twitter: chamberlaincof
✭ tiktok: @chamberlaincoffee
✩ MY MERCH ✩
✭ www.shopemmachamberlain.com
✩ I MADE A PLANNER (like... for organizing stuff) ✩
✭ bit.ly/theidealplanner
✩ MY PODCAST ✩
✭ search "Anything Goes" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: emmachamberlain
✭ tik tok (lol): emmachamberlain
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
I LUV U,
-emma chamberlain

Ummæli

  • I literally want Emma’s life

  • so whats the store ?? it looks rly cool and j wanna shop there lol

  • Try not washing your hair for a year!

  • 2 things, silicones aren’t too good for your hair so I’d avoid those as well as not brushing your hair while it’s wet

  • ily emma ure like one of my only friends also pls tell me what mac demarco song that was

  • Why is she running outside in the fresh air with a mask on

  • She is like a calming force

  • the love of my life honestly

  • man yesterday watch one of her videos and now today I'm still here .I find it peaceful .Like Honestly ...it isssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  • You should drink your caffeine while still at home, wait about an hour to go poop and then go for your run. Lol

  • lol I listened to her podcast before I started watching Emma’s YT channel, so I’m used to her voice but not her face 😂

  • Yess im TALKING ABOUT THAT ,,,, think about it all the time like then rip the 10$$ bill and to give them a 5$. 😜

  • You should do your calls in that robe and wet hair, its a pretty nice look looks alittle dressed up. Hahah

  • This was the first video I've ever seen for emma..and it was the begining of a huge emma marathon..

  • I’m a bartender and I open cans with a spoon. The looks I get are hilarious.

  • Am I the only one who keeps coming back to this video? It’s so comforting

  • I am a woman, and I have a shopping addiction

  • I was literally so fucking bored for last 2 days and then I found her and now I’m obsessed with her channel wtf is wrong with me

  • Emma thinking she’s pregnant is something else

  • I feel like Emma would be the coolest pot head tbh

  • It's ok to be lonely

  • Her: Wearing headbands and coats in 55 degrees Me: SWIMMING in 55 degrees lol

  • Yo Emma!! TEMPE IS MY SHIT TOO!!..🤗

  • Little does she know this is my first rodeo 😂

  • Emma looks like that kind of person that doesn't know what she's doing and like she doesn't have it all together BUT OH SHE KNOWS WHAT SHE'S DOING and idk I think it's cool it's totally the other way round for me and I totally hate that perception of me that ppl have. (Emma if you hate my perception of you that I just spat out, Im sorry)

  • i realized 55° f is 12° c which is really warm in canada

  • i don't care what people say, i love Emma

  • i sneezed at the same time emma did haha.......i-

  • i feel like you use tahini for every single lunch that you make lolilol is that good with everything ??? i've never tasted this

  • “Oh my god.. did you see my wiener?” LMAOO

  • *reads the recipe of making tempae's from a screen

  • Where have you been all of my life?! I've just found you and it's just WOW!!! You're amazing! :)

  • I USE BABY BODY WASH TOO!!! omg love u iconic

  • You know starting to love avocado I really did relate to but brussel sprouts??! No.

  • Lol it's 55 out it's cold, Emma 55 is cold, I don't care, I would be wearing a hat as well :)

  • You're look younger in a good way

  • Why is your maple syrup so chunky?

  • Why are you running OUTSIDE with a mask on?..... 🤦🏻‍♀️

  • I just got a pacsun ad and Emma was in it

  • what does she put in coffee after almond milk???

  • guys- i have a confession... am i the only one who actually leans into the camera when she gives forehead kisses. it’s just impossible not to. lmaoooo

  • When you click on an Emma Chamberlain video to watch her but get an ad with Emma Chamberlain in it: “Well yes, but no”

  • I don’t actually use Tiktok but sometimes I upload the app just to watch your new tiktoks for a few hours. Wish u all the best Emma

  • day in the life of me: be in bed all day watching emma

  • Emma is my therapy. That’s final. ✌🏼

  • *Me realising she doesn’t use Celsius 👁👄👁

  • she look like timothee

  • emma: "the queen is me" me: yasss queen 👑

  • 15:55 the finger!!!???

  • i was literally thinking about how you look like you smell good then you started talking about the fan you met saying you smell good omg but like i honestly feel like you smell like fresh clean laundry idk why

  • Blow drying your hair is actually really good for your hair as long as ur using heat protectant:)

  • emma lemme show u how to cook tempe in indonesia's way becouse it tastes so so so goodd and it called orek tempe

  • I love her

  • Wish you was in a lonely and you would make one gorgeous mom

  • EMMA I LUV UR HAIR SHEEESHHH

  • no way. 7:11 is one of my lucky nunbers too😐

  • I literally just keep coming back here because I never finish it 😭😭

  • When she was talking about enjoying things more and feeling like she had a crisis I just wanted to tell her that she’s no longer depressed

  • does she post this in the morning? is that the reason for her.... greeting.

  • R u Stephen curry?

  • Bro I want dat hair serum

  • The way I have to watch at least one of her videos a day to feel good is pretty concerning

  • first video i saw for emma

  • I love how worried she always is about copyright when she sings one line of a song when lauren (giraldo) sings whole ass songs and she's fine😂

  • i just went through every mac demarco song out there and i cant find it so emma pls, now i need to know

  • Hahahh watching this at 3 am and he saying “omg can you see my Weiner?” Is the funniest thing I have heard all week I’m crying laughing hahaha

  • Nail Check

  • U R so productive so ? And pleaze stop cussing

  • OMG FREAKING OUT THE NEIGHBOURHOOD!!!!!!

  • EMMA PLEASE TRY BALSAMIC VINEGAR GLAZE ON YOUR BRUSSEL SPROUTS ITS SO GOOD

  • the fact that she runs with a mask on, why cant more famous people care more about coronavirus

  • honestly if emma got pregnant and became a mom the vlogs would be like 10x more interesting

  • omg shes so cute

  • hahaha watch her in speed2 its soo funny and cute the same time

  • “My stomach hurts.” “Why is my pinkie shaking?” You mainline caffeine.....

  • okay when she started running i died. idky but i did

  • Harissa team from Tunisia is here!

  • I'm so jealous how healthy she is 😒😏😜🤓😁

  • Stop ✋ 🛑 drinking caffeine before exercise no wonder you need the Loo 🚽. And it can give you cramp.

  • Have you ever thought about spontaneous day trips like San Diego is like 2 hr away n I feel like road tripping with Emma would be priceless.

  • 10:15 DELISHHHH

  • That’s not how you build muscles Emma, lol.

  • hahaha "but I'll explain.... I. am. cold."

  • ooh my god. this is what I live for.

  • This literally my fav one of her videos 🥰😘

  • we just burped at the same time, that was weird.

    • Can you tell the time stamp?

  • bruh my fingers shake randomly too, it must be the caffeine i’m consuming

  • whenever you say “hi! good morning guys!” like that - you sound like a super kind and understanding homeroom teacher we would have had in like 6th grade when everything is awful but at least ms chamberlain will let us put our heads down during morning announcements

  • Emma you’re growingg

  • i gonna told my kids this was the eric andre show

  • I remember i used to call Brussels sprouts mini cabbages, so no you are not the only one

  • i've been stalking emma's account so now i'm early

  • HOW FAR DO YOU RUN

  • does she live alone?

  • 12:34 wher is this hoodie from?

  • Tan, Tan, Tan Emma! 😩💗 it’ll make your under eyes WAY less dark. ‼️❣️

  • emma please tell me how you got rid of your bacne!!!! broe i got a new swimsuit for hot girl summer but i’ve started getting bacne ughhh

  • Where is your headband from? I need to know

  • Everything you make looks so fucking good

  • What interviews??