GOING INSANE IN HAWAII

Birt 8 sep 2019
we didn't really go crazy at all lol
✩ MY PODCAST ✩
✭ listen on SPOTIFY: bit.ly/StupidGeniusShow
✭ listen on APPLE PODCASTS: bit.ly/StupidGeniusPod
✭ or just search "Stupid Genius" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✭ podcast merch NOW AVAILABLE: shopemmachamberlain.com/products/stupid_genius_podcast_hoodie
✩ MERCH ✩
✭ shopemmachamberlain.com
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: _emmachamberlain
✭ twitter: emmachamberlain
✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
I LUV U,
-emma chamberlain

Ummæli

  • I just want this kind of supportive and fun friends pls

  • No Emma sweetie, summer didn’t happen this year.. :/

  • Love you emma so much ❤❤❤❤

  • All I want is a friendship like this

  • 4:23 the transition oh my god it's amazing

  • Watching your videos makes me want to be productive

  • Can someone please tell me where she got her cliff jumping swim suit please

  • Who else is watching this after while being in quorinitnw for 8 months

  • Emma I actually love you ❤️❤️😂😂

  • emma and amanda fighting while at target was kinda uncomfy ngl

  • I miss Ellie

  • Who’s watching this in October 2020

  • WHERE IS THIS HOTEL

  • I want to be Amanda’s friend she is so funny

  • i cant believe this was a year ago

  • At least you get a vayca

  • Emma: omg these waffles are so good me: she is eating fries 😐

  • Rip her camera roll

  • me living in Hawaiʻi 👁👄👁

  • i feel like she watched a shit ton of cody ko's vids before hand. idk just a feeling

  • I watch her like every other month and I become her, I drink coffee and act like her like idk why

  • it’s so weird to see emma tan lolll

  • @8:00 I'm literally cryinggg lmao

  • im glad she finally found true friends

  • come to hawaii again plz i luv ur vids and i want to c ya!!

  • Girl I wish I was you😘

  • Yo! I was hard core questioning why no one is wearing a mask in target 🤦🏻 how the times have changed.

  • those are trumpet fish you see them everywhere around maui. You get used to it when your born there and go surfing and got to the beach everday. Thats why were all so tan

  • it felt weird when they didn’t have masks on in target

  • EMMA PLZ LET ME TEACH YOU HOW TO SURF I LIVE IN SANTA MONICA AND HAVE AN EXTRA FOAM BOARD

  • I LOVE THE FRIENDSHIP

  • 😂😂😂😂 Emma be like- Anyways we are gonna swim in the water 4:13 me be like- WHATTTT??!!!

  • this is why I love living in hawaii

  • hi emma

  • Visit Bermuda 🇧🇲

  • Love u emaaaaaa

  • 40 minutes to 45 minutes to 2 seconds Like Emma wtf

  • 8:02 i litteraly died

  • Emma says Watermelon & Strawberries and my head goes "Tastes like Strawberries...."

  • HAHA I GOT AN ADD OF YOURS LOL (didn't mean to put caps)

  • You seem to be fun friends to be with😂😂👉👈❤️

  • Who still be watching during COVID 😂

  • whos watching this in 2020 september

  • you talk like my uncle hell talk normal then completely scrunch up his face and talk weird it reminds me of the good ol days

  • Amanda is so cute.

  • Where did she get her swimsuit

    • Kathryn Quintanar like I know

  • my brain: I have walked on ground emma has too. i go to that target way too much.

  • 7:41 olivia do be tired tho

  • i got an ad of emma while watching emma

  • 1:10 spoke too soon 😖😭

  • TIP FOR EMMA: Buy extra camera batteries. YW :P Just paying...but no, really. Love you Emma!

  • 7:11 emma's laugh is so real here C:

  • one year baby. it was literally "6 months ago" yesterday UGH

  • ayyeee this was posted exactly one year ago 😎

  • ayyeee this was posted exactly one year ago 😎

  • 1 year ago, today :(

  • today makes a year

  • I'm watching this a exactly a year ago whattt

  • omg i love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Olivia fucking CHUCKED that pillow so hard 😂😂 I was so worried something was gonna break 😂

  • The intro to this video is hilarious 😂😂😂 Emma trying to hide from her friends I’m dead

  • Every time I watch Emma’s videos her ad pops up about skin care

  • *olivia farted*

  • did she just open her eyes in the ocean

  • Remember when "the beach" was a thing

  • who else is from hawaii :P

  • i fucking love you but why did you have to quote on quote end the blog? BITCH

  • *the thumbnail- I’m cackling*

  • For accurate tarot prediction on success and love that truly resonates, join us at ischats.info #BlackLivesMatter 🙏

  • I love Amanda

  • 11:10

  • 10:40 bahahaha

  • 1:50

  • if you don't vlog it, did it really happen!?

  • Going to Hawaii with my best friends is my dream

  • who knows where her "emma" necklasce from

  • Love how she’s still healthy on vacation when I don’t even eat breakfast like that on a daily basis

  • Ive never known witch one is emme in her thumb nail

  • Why does Olivia literally look and act identical to Hannah stocking!!!!!

  • ꧁ ☞︎ Who’s watching this in quarantine ☜︎ ꧂

  • 3:26 her face in the background!😂

  • this males me miss my friends that i saw 3 hours ago

  • love the terminator reference at the end

  • I got her bliss skin care ad before the video started😎 wouldn’t skip a queen

  • She’s on my island :) I live here. Check out my vidz

  • Omg there was an ad in this video and the ad was Emma chamberlain lolololol

  • i just got an ad of you for bliss before your video bru

  • Is anyone else too blind to swim safely

  • little did she know a pandemic was coming HAHAHAHHAA it's actually now the funny cause corona sucked but anywayssssssss

  • omg emma ads are popping up while watching emma

  • Emma said and I quote "I've always wanted to learn to surface Ethan surfs 🏄‍♂️ she just wants to surf with her boyfriend....... 💦🏄‍♂️🏄‍♀️

    • what

  • she just progressively gets more and more tan throughout the video

  • when u live right by that target

  • bro i was watching this and got an ad of emma talking about the bliss clear genius skin care...get that coin sis

  • the whole time i was thinking why is she so pretty

  • When she said 4:14 i was literally singing niki minaj

  • WHAT HOTEL IS THIS I NEED TO KNOW

  • I’m at the point where I watch Emma so much I can name all her friends 😂🤷🏻‍♀️

  • even though i'll never be able to afford this hotel, does anyone mind letting me know what the name of it is?

  • i had goldfish and advil for breakfast ❤️